En till sak att sluta med

Jag ska sluta läsa min pappas blogg. Vill han skriva saker om mig så får han göra det, jag har inget som helst behov längre av att försvara mig. Vad är det för mening när allt man skriver tolkas på det värsta tänkbara sättet. Skulle vara trevligt om han gjorde tvärtom någongång och tolkade det jag skriver på det bästa tänkbara sättet, men det skulle väl gå emot hans natur.

Nu kommer jag ju att få skit för det här också, men det kan jag ta. Hädanefter ska allt han säger eller skriver till/om mig bara rinna av mig som vatten. Finns betydlig bättre saker att ägna sin tid åt än saker som ändå aldrig kommer att lösa sig.

Och jag kommer nog att ta bort hans kommentarer till detta också bara så ni vet det. För han kommer säkert skriva en lång tirad om hur allt är mitt fel och hur hemsk jag är och dra upp allt gammalt groll igen, och det är ju inget nytt direkt så det är ju ingen mening att ta med det. :-)

Han kommer säkert lägga ut detta på sin blogg också bara så han kan visa för sina ALLA hur hemsk jag är. Ska bli kul att se hur många rätt jag får. Han kanske håller tyst bara så att jag inte ska få rätt. :-)

Moget? Nä inte direkt. Känner mig lite trotsig idag. :-D



Kommentarer
Maja Karlsson

Hej, Bry dig inte om vad han skriver eller säger. Jag hoppas att du förstår vad jag menar. Jag står helt på din sida. Här är allt lungt och bra tills någons förtret. Ha det bra. Kram Maja

2010-04-21 @ 17:51:31
Sofie

Hehe ÄNTLIGEN har du kommit till samma slutsats som jag :D Bry dig inte om honom. Vill han leva i det förflutna så är det upp till honom. Men jag antar att du och jag är lika. Vi vill glömma och förlåta, inte älta och bråka.

Kram

2010-04-22 @ 20:06:54 | http://santasturn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback