BVC

Idag var jag och Selina på BVC. Hon har växt så det knakar de senaste två veckorna. Förra gången vägde hon 3,2 kg och idag har hon gått upp till 3,8 kg! Hon har dessutom växt 3 cm på längden, hon är nu ca 52 cm lång. Men jag är inte förvånad, jag har själv sett att hon blivit knubbigare, hon har fått så söta valkar på låren. :-D

Igår var jag och Selina på stan i 5 timmar och shoppade. Jag var totalt självisk och köpte bara kläder till mig själv. Det blev 3 par jeans, en stor rutig skjorta, en amningsbh, en kofta och en stickad kortärmad halvpolo. Jag är helnöjd! :-)

I söndags fyllde Selina 1 månad, tänk vad tiden går fort...vi gjorde inget speciellt, vi hade tänkt plocka svamp men det var så dåligt väder så vi slappade hemma istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback