Allt möjligt...

I förrgår klädde jag om en fåtölj...nu ska den bara sandpappras och lackas om sen lägger jag ut lite före och efter bilder. :-)

Sen måste jag säga "tack gode gud för pampers!" Vi hade liberos blöjor tidigare men dom läckte när hon kissade...uppe i ryggen (knäppt...) så vi bytte till pampers och nu läcker det inget alls. :-D Från 3-4 klädbyten/dag till att kunna använda samma kläder flera dagar...jag är såååå lycklig! :-D

På torsdag åker vi hemöver för att hälsa på familjen. Blir farmor på torsdag-fredag, farfar på fredag, mormor och gammelmormor på lördag och förhoppningsvis morfar på söndag. Puh! Blir snabbvisiter till alla om man ska hinna på en helg...

Ska fortsätta med sandpappringen snart...men ska använda en kloss för jag har nästan börjat sanda bort mina fingeravtryck...iofs bra om jag ska ge mig in på brottets bana men gör nog ganska ont...



Kommentarer
farmor

Åh vad jag längtar. Selina får stanna hos farmor så länge hon vill. Hoppas dagarna går fort. Vi ses senare. Pussa o snusa på dockan. Hälsa.

2009-09-19 @ 17:47:50
Christina

Jag hade också det problemet med blöjorna till och från... jag fick för mig att jag satte fast blöjorna för löst eller nåt. Men nu förstår jag att det kanske inte var så... :P kramis

2009-09-21 @ 13:56:53
Malin

Åh va längtar :D

2009-09-21 @ 19:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback