Tredje trimestern...bara 13 veckor kvar!

Igår var jag 27 veckor gången, gravid i 28:e veckan. Det här händer i magen den här veckan:

Babycenter 27 veckor

På söndag ska jag lägga ut nya magbilder så ni får se hur magen har växt den senaste månaden. Nu har ni nåt att längta till. :-)

Idag ska jag städa och veckohandla. Till middag ska jag göra grytstekt kalkonbröst, har ingen aning om det kommer att bli gott men om det är det så kommer jag att lägga ut receptet här på hemsidan. Annars så jobbar jag på med att fixa bilder på alla recept som redan ligger uppe. Kategorierna Rätter med färs, Rätter med korv, Vegetariska rätter och Matbröd är redan klara...alla recept där har fått bilder. Nu är det bara resten kvar, jag har räknat ut att om jag fortsätter i den här takten så kommer jag att vara klar någon vecka efter midsommar. Självklart så dyker det upp nya recept också lite då och då så titta gärna in. :-D

Nu ska jag äta frukost, är vrålhungrig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback