Tidig morgon...

Vaknade halv 6 i morse och hade stora problem med att somna om, men jag lyckades till slut efter typ en timme. Men kunde inte sova längre än till 8 så nu sitter jag och funderar vad jag ska göra idag.

Frukost är väl det första jag ska fixa, sen tror jag att jag ska spela dator ett tag...men jag har ingen aning vad jag ska spela. :-( Sen får vi väl se om jag känner för att städa något...man vet ju aldrig, ibland förvånar man sig själv. ;-)

Imorgon är älsklingen ledig! YAY! Han har lovat att vi ska gå på en riktigt lång promenad om vädret tillåter så det ser jag fram emot. Det är kul när man får såna där bonusdagar tillsammans.

Nej nu dör jag av hunger snart så jag måste äta frukost.

Ha en bra dag allihopa!



Kommentarer
Anonym

Hehe lika bra du vänjer dig vid att gå upp tidigt på mornarna ;) bebben e ju snart här ju :P

2009-05-20 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback