MVC

Har precis kommit hem från MVC så jag tänkte ta och uppdatera er om hur böngrodden mår. :-) Hjärtljuden lät bra och den verkar växa som den ska för SF-måttet var bra det också, det låg på 23 cm. Mitt blodvärde har stigit sen förra gången, vilket jag är lite förvånad över för jag har inte varit speciellt duktig på att ta järntabletterna. Men nu behöver jag bara ta 2 tabletter i veckan så jag behöver inte stressa upp mig om jag inte tar dom så ofta. :-D

Vi ska dit nästa gång den 26/5 och då ska vi ta ett nytt blodprov...usch jag hatar verkligen nålar!

Idag kl. 2 ska jag på första föräldragruppsträffen. Ska bli intressant. Sambon jobbar så han kan tyvärr inte följa med, men jag får väl ha en genomgång med honom efteråt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback