Tradera

Jag har upptäckt Tradera. Tänkte försöka få tag i lite billiga begagnade mammakläder för det är ju sååååå dyrt att köpa nytt...speciellt när man inte vet om man kommer att gå upp mycket eller lite i vikt så man vet ju inte hur länge man kommer att kunna ha sina inköp. Men vad jag helst av allt skulle behöva är typ en bikini eller baddräkt för gravida. Vi ska ju ner till syrran till påsk och gå och bada på äventyrsbad. Jaja...hittar jag inget så får det väl bli min vanliga bikinitopp och ett par av sambons badshorts. Kanske ska gå i affärer nån dag och se vad som finns.

Idag ska jag dammsuga och veckohandla...men först måste jag skriva en veckomatsedel så jag vet vad vi behöver köpa. Har kommit på att våran frys är överfull...vi har knappt några fryslådor kvar och det är nästan omöjligt att klämma in mer mat där nu, så vi måste börja äta lite därifrån så det blir nog en billig vecka iaf.

I måndags var jag hos optikern för min årliga linskontroll och passade då på att även fixa nya glasögon. Jag har ju skjutit upp det i flera år bara för att jag inte har haft råd med både glasögon och linser, men nu är det alltså gjort och inte en dag försent. Jag ser inte ett skit i mina glasögon så jag kan ju bara använda dom hemma och mina ögon gillar inte att bara ha linser hela tiden. Dom nya glasögonen kommer om 2-4 veckor så jag borde ha dom senast innan påsk...men jag hoppas att det går fort. Det ska bli så skönt att kunna variera sig, att faktiskt ha ett val på morgonen...glasögon eller linser...

På tisdag är det äntligen dags för ultraljud!!! Jag längtar såååå mycket!



Kommentarer
Malin

Nej va roligt med ultraljud! Hoppas de gå bra =)

Jag fyller faktiskt år idag :P viskar

2009-03-13 @ 11:56:34
Monita

Det är intressant hur hjärnan fungerar. Jag kom ihåg din födelsedag igår men hade glömt det idag. Grattis!!!

2009-03-13 @ 15:07:37
Sofie

Får väl även jag passa på att gratta dig Malin :) Så grattis!!!!



Kom nu ihåg att lägga ut bilderna på böngrodden sen efter ultraljudet ;)

2009-03-14 @ 00:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback