Mycket nu

Jag har så mycket att fixa med nu. Bilder som ska läggas in på datorn, lite receptbilder som ska laddas upp i receptdelen, lägenheten skulle behöva en rejäl vårstädning, blommor som behöver planteras om, frön som ska sås...listan kan göras oändlig känns det som. Men jag känner inte för att göra nåt.

Åt "lunch" vid 3 och är redan dödshungrig (man borde ju kunna klara sig 2 timmar utan mat kan man ju tycka). Sambon är på innebandymatch med sitt korplag...det är final...vinner dom så är dom etta...yay! Jag håller alla tummar jag har. Men just nu längtar jag bara tills han kommer hem så vi kan äta middag...

Imorgon ska jag på Rusta och leta knivar åt mamma...kanske blir någon till mig själv också. Dessutom tänkte jag gå på Plantagen och köpa planteringsjord och kanske lite småkrukor. Skulle behöva några kvistar med fejkblommor också till den fina röda vasen i sovrummet. Kanske ska jag baka också...kanske...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback