Mums!

Jag har bakat fudgesnittar idag...åhhhh dom är så goda så man vill bara dö! Ska försöka hålla mig och inte äta upp alla innan älsklingen kommer hem, men det blir svårt...dessutom har jag ju lovat brorsan att han ska få lite också...tur att jag gjorde dubbel sats.

Efter en genomgång av recepten här på sidan (lite systematiskt så att jag ska veta vilka recept som inte har bilder ännu) har jag insett att jag har lagt upp många fler recept än vad jag har trott. För att lyckas med konststycket att fixa bilder till alla så måste jag laga minst två recept i veckan...då kommer det att ta 17 veckor att bli klar...och då har jag inte räknat in bakning och desserter!!! Nåja, jag ska beta av dom så fort jag kan, kanske lyckas jag ha bilder på allt innan sommaren är slut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback