Aj som fan!

Efter att ha stapplat ner för trappan med en alldeles för tung tvättkorg (varför tog jag inte hissen???) och slagit armbågen i luckan till tvättmaskinen (det gjorde inte alls ont...) har nu min tvättdag officiellt börjat. Med den starten vill jag helst inte tänka på hur resten av dagen kommer att bli.

Nu ska jag börja bakningen också. Skräddkakor ska det bli. Sen vet jag inte vad jag ska göra...känner faktiskt för att städa klädkammaren...välbehövligt för man kan inte ens gå in där, vilket medför att jag har alla kläder framme i sovrummet istället för där inne är dom ska vara. Problemet är att jag säkert kommer att tröttna när jag har rivit ut allt och då får leva med att allt ligger på golvet och skräpar...

Imorgon kommer mamma...yay! Vi ska äta kokta rödbetor till lunch...viktigt...och sen ska vi shoppa och förhoppningsvis gå på en rejäl långpromenad efter middan. Längtar!

Hittade den här på YouTube...underbar låt. (obs! dålig bildkvalité)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback