Bebis m.m.

Idag är jag 31 veckor gången...bara 9 veckor kvar, tiden bara rusar iväg känns det som. Det här händer i magen den här veckan:

Babycenter 31 veckor

I förrgår fick vi hem våran barnvagn...yay! Så här ser den ut (den är skitsnygg tycker jag). :-D Det är en duovagn så det följer med en separat sittdel som man sätter på samma chassi...suveränt för man slipper köpa två vagnar.

Sen skulle jag ju lägga ut bilder på mina tomatplantor så här kommer dom. Synd bara att det är lite väl kallt på nätterna än för att dom ska kunna stå ute dygnet runt...man får ställa ut dom på morgonen och ta in dom sen på kvällen. Men förhoppningsvis kommer värmen nästa vecka så jag slipper kånka dom fram och tillbaka nåt mer.




Kommentarer
Evelina

Snygg vagn. Varför ser inte mina tomatplantor ut sådär????

2009-06-11 @ 14:20:44 | http://prommis.bloggagratis.se
Monita

Du kanske sådde dom senare än mig? Jag sådde i mars så dom har haft ganska lång tid på sig att växa. :-)

2009-06-12 @ 15:38:30
Sofie

Fan vilken snygg vagn!!!! Den e grön den stack för två timmar sen ;)



Fina tomatplantor :)

2009-06-12 @ 20:57:43
Evelina

Ja i slutet på april tror jag det var. Innan vi var utomlands i alla fall

2009-06-13 @ 10:55:13 | http://prommis.bloggagratis.se
Malin Källström

Oj vilken snygg barnvagn :D

Som Sofie skrev "den är grön,dom stack för 2 timmar sen" ;P haha!

Längtar tills bebisen kmr :D

2009-06-16 @ 02:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback