30 veckor...bara 10 veckor kvar :-D

Idag är jag 30 veckor gången, alltså gravid i 31:a veckan. Det här händer i magen den här veckan:

Babycenter 30 veckor

Imorse vaknade jag tidigt av att bebisen sparkade och rörde sig hela tiden. Lite irriterande att man inte kan få sova ifred. Men det är ju mysigt när bebisen sparkar iaf så det gör inte så mycket.

Igår planterade jag ut mina klätterväxter på balkongen...jag ångrar det litegrann med tanke på vilket väder det är - kallt och blåsigt, men jag har täckt med dubbla lager fiberduk så förhoppningsvis klarar dom sig. Annars får vi klara oss utan klätterväxter på spaljén.

Jag var till frissan idag...gud vad skönt det är att bli av med alla slitna toppar! Nu kanske jag till och med börjar styla håret lite istället för att bara sätta upp det i en tråkig hästsvans. :-D

Måste ta en bild på mina tomatplantor och lägga ut här...dom växer så det knakar och har redan fått flera gulliga gröna tomater och massor med blommor. Får ta itu med det senare. Nu ska jag lägga mig och vila ett tag för jag är helt slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback