Staaaan!

Har varit inne i stan idag och shoppat med älsklingen. Underbart väder så vi åt en mjukglass på torget när vi började bli lite less på allt shoppande. Så vad blev skörden då? Jo...tygblommor till vasen i sovrummet, ett tidningsställ som man hänger på väggen (nu kanske köksbordet håller sig fint ett tag), keps och scarf till sambon samt en röd pikétröja, två amningsbh:ar till mig (ett tips...börjar pojkvännen bli less efter en dag med shoppande, ta med honom in i provhytten när du provar bh:ar...det livar upp honom jag lovar ;-)), ett inlägg till kökslådan...ni vet ett sånt som man har besticken i...några frysburkar, en optisk mus till datorn...sen tror jag inte att det var något mer...

Gjorde chili con carne till middag som vi åt ute på balkongen...härligt!

Nu ska jag bara slappa resten av kvällen...kanske ta ett avslappnande bad...



Kommentarer
farmor

Grattis till lillpiga.

2009-07-30 @ 12:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback