Semester!

Sambon gick på semester igår och själv har jag officiellt slutat som reklamutdelare nu. Ska bli skönt att få vila fram till förlossningen och att sambon är hemma lite mer. :-)

Imorgon åker jag hem till Kramfors och hälsar på svärmor, sen på måndag åker jag vidare till mamma. Sambon åkte redan idag för han skulle till sin pappa också. Vi kommer tillbaka på onsdag kväll.

Idag ska jag städa och göra det fint så det är trevligt att komma hem sen. Dessutom måste jag hålla mig sysselsatt så jag inte saknar älsklingen för mycket.

Ni får ha en bra helg och vecka allihopa!



Kommentarer
farmor

Det ska bli kul att träffa er. Längtar till söndagen. Krama katterna från mig. Vi syns.

2009-07-04 @ 15:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback