Nytt år, nya problem

Bytet av internetleverantör funkade bra...eller ganska bra...det funkade inte igår men nu fungerar både internet och telefon igen.  Mitt problem nu är att jag inte har fått några inloggningsuppgifter så jag kan inte lägga upp hemsidan, den funkar än så länge på den gamla platsen men hur länge vet jag inte. Ska höra av mig till kundtjänst imorgon om inloggningsuppgifterna...vill ju ha bytet klart så fort som möjligt...

Sambon har stuckit iväg till bowlinghallen med våra gäster (hans bror och en kompis) så jag är ensam hemma ett tag. Funderar på att spela lite Sims. Igår inhandlades ett PlayStation 2...vi behövde bara en ny DVD för den gamla är trasig...men det blev alltså ett PS2. Grabbarna har suttit och spelat både igår och idag...man fick nämligen ett Buzz-spel på köpet.

Hoppas ni alla hade en trevlig nyårsafton och att ni inte är alltför bakfulla idag. :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback