Helg och lov

Ja då har man jobbat sin sista dag på Forslunda. Lite blandade känslor...det känns härligt att få vara ledig men tråkigt att inte jobba där nåt mer. Jag hoppas dom behöver vikarie fler gånger. :-)

Jag fick blommor av chefen och det var Lurre inte sen att kolla in som ni kan se (lite dåligt ljus på bilden...inte så lätt att fota i motljus). Underbart lila och vita tulpaner från Forslundas egen trädgård.


Har märkt att jag inte har haft bilder i mina inlägg på ett bra tag nu...det måste ju genast rådas bot på...men blir lite svårt för sambon tar med sig kameran ner till Uppsala imorgon, men efter det så...



Kommentarer
Snutt

Tja det är bara bra här. Lite svårt att skriva på en bärbar dator. Jag saknar dig, katterna och böngrodden. Puss

2009-03-01 @ 13:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback