Allt möjligt

Jag har kommit lite ur fas med graviditetsuppdateringarna känner jag. Jag hade ju tänkt att uppdatera varje måndag men jag glömmer hela tiden bort det...vilket min syster påpekar OFTA.

Just nu sitter jag på jobbet och BORDE inte blogga, men det är lugnt här så jag passar på. Har långdag idag till fyra och känner mig redan utpumpad...kommer bli en bra dag det här. ;-)

Nåja...nog gnällt från min sida. Jag är nu i vecka 13 (har gått in i andra trimestern...yay...bara två tredjedelar kvar!) och här får ni lite info om vad som händer med bebisen den här veckan.

Growing People - 13:e graviditetsveckan

Bli Mamma - 13:e graviditetsveckan

Babycenter - gravid 12 veckor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback