Snart helg!

Jippie! Imorgon är det helg och jag slipper vara hemma ensam med Selina hela dagarna. :-D Tyvärr ska sambon bort på middag ikväll så jag är ensam förälder extra länge, men han slutar tidigt iaf så han hinner hem några timmar innan dess.

Imorgon ska vi in på Bondens marknad igen...hoppas dom har citronhonung den här gången. Kanske ska shoppa lite annat oxå, vi får se.

På söndag ska vi ta årets första svamptur längs med eljusspåret. Får se om vi tar vagnen eller bärselen till Selina...kanske är smidigast med bärselen...

Ska förhoppningsvis hinna städa lite i helgen oxå...det ser ut som ett bombnedslag här. Jag har varken tid eller ork att städa speciellt mycket under veckorna så smutsen har en tendens att hopa sig...

Just nu har jag lite egentid för Selina sover...yay!



Kommentarer
farmor

Grattis Selina på en månads dagen den 30/8. Pussa o snusa på henne från farmor. Hälsa till katterna o Krister.

2009-08-30 @ 08:08:20
Malin Källström

Grattis på en månadsdagen Selina =) Puss å snusning på henne =)

2009-08-30 @ 21:21:18
Sofie

Men syrran nu får du ta och blogga lite ju! Vill ju höra vad Selina hade för sig på månadsdagen ju ;) Krama om henne från mig och hälsa till Krister och katterna

2009-09-01 @ 11:14:32 | http://santasturn.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback