Bilder och uppdateringar

Jag har uppdatera sidan "Om mig" för er som vill gå in och titta. Det var min syster som påpekade att jag kanske skulle ta och skriva in att vi har barn nu...

Sen tänkte jag visa upp lite bilder. Jag gick igenom kameran och hittade några söta som jag bara måste dela med mig av. :-)

Så här glad är man när man får sitta i babysittern.

Här ligger Selina och sover i en av fåtöljerna i vardagsrummet.

Så här mysigt är det att sova hos pappa...gulligt eller hur... :-D




Kommentarer
Sofie

Åh vilka söta bilder! Tycker bilden på Selina och Krister va jättefin :D

2009-08-21 @ 10:56:36 | http://santasturn.bloggsida.se/
Krister

För att resten var osötat..... ;)

2009-08-21 @ 17:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback