Besök

Igår kom pappa och hans fru Elisabeth på besök för att träffa barnbarnet för första gången. Selina var inte direkt svårflörtad utan tyckte det var riktigt trevligt att umgås.


Tre generationer samlade. :-)

Efteråt fick vi skjuts in till stan för att gå på Bondens marknad där vi åt friterad strömming i tunnbröd och köpte honung med eukalyptussmak och lite hembakat tunnbröd. Vi ville ha tag i lite honung med citronsmak men den var slut så vi får ta det nästa lördag. Sen åkte pappa och Elisabeth hem medan sambon och jag gick på stan lite mer. Bland annat gick vi på Bokia och kollade på böcker. Jag hade nämligen ett presentkort som jag fick av brorsan i födelsedagspresent förra året som jag inte hade använt än. Det blev två kokböcker...som vanligt...




Kommentarer
Sofie

Hehe "det blev två kokböcker.. som vanligt" Haha kunde nästan tänka mig det :P



Roligt att pappa och Elisabeth kom upp och hälsade på :) Vad tyckte de om lilla Selina nu då?

2009-08-23 @ 17:52:51 | http://santasturn.bloggsida.se/
Bettan & morfar

Jo vi tyckte hon var så liten och söt. En fin liten prinsessa. Snäll och ser ut att må så gott. Det var så mysigt att hålla henne :))



Mer bilder finns hos oss. Se uppdateringar på HS eller

Blogg: http://pellebettan-livslycka.blogspot.com/



Kram Bettan & morfar

2009-08-23 @ 21:59:21 | http://www.livslycka.se
Monita

Man kan aldrig få för många kokböcker. :-D

2009-08-24 @ 12:30:59
Kickelina

Hallå! Vilken av brorsorna är det där? Niklas???? Skulle aldrig ha känt igen honom... hi hi hi

2009-08-26 @ 13:55:59
Monita

Japp det är det...ja han har ju förändrats en hel del. :-)

2009-08-26 @ 14:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback