Köksbordet!

Åh jag är sååå nöjd med vårat köksbord! Det är så kul att köpa nya saker...jag är lite less på begagnade grejer nu. Tar man lite i taget kanske vi har bytt ut alla våra möbler om några år. ;-)

Så här ser det iaf ut...oljad ek...passar finfint med ekluckorna på skåpen. Nu ska det bara inhandlas dukar, tabletter och kanske några fina ljushållare så att det alltid ser fint ut på bordet. :-) Känner mig inspirerad...


Lite trist är det att det snöar ute. Jag som vill ha vår...men det är väl lite väl tidigt på dessa breddgrader än. Jag ska iaf ta en promenad ner till Coop Forum idag och möta sambon så vi kan veckohandla. Min cykel har punka så jag kan inte cykla...känner mig rejält handikappad. :-(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback