Piffad :-D

Hejsan allihopa! Jag har varit lite frånvarande ett tag...har inte direkt känt mig inspirerad att blogga. Min syster verkar reta sig på det så jag får väl se till att bättra mig.

Idag var jag en sväng till min bror och gosade med hans katt, trevligt att bara prata lite. Sen efter det var jag till frissan. Jag är supernöjd med klippningen och kommer lägga in en bild imorgon, just nu är jag för trött. Jag ska även lägga in bilder på lägenheten imorgon för annars kommer min syrra nog att släppa en atombomb på mig eller nåt sånt...hon är lite sur för att det tar sån tid.

Nu ska jag gå och lägga mig...är helt slut.



Kommentarer
Sofie

Japp!

Imorrn kommer atombomben om det inte finns bilder på lägenheten inlagda! Mohahahahahahahaha

2008-09-02 @ 23:12:37
Krister

Mmmmmm atombomb dreggel Om du nu ska spränga lägenheten då är frågan...finns lägenheten kvar då?

Sofie

Hmmm ja den frågan återstår ju... jag hoppas att den gör det iaf, men om den nu inte skulle göra det så får ni flytta till oss :D

2008-09-03 @ 11:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback