Löpande katter

Både Snuttis och Mimmi löper...samtidigt! Ljudnivån har höjts rejäl här hemma kan jag säga. Men dom är ju såååå söta. Mimmi blir så go och Snuttis pratar hela tiden (mer än vanligt).

Delade ut reklam igår, det var ganska mycket och tungt så jag har fått träningsvärk i ena sidan av ryggen. Kanske måste förbättra min teknik lite.

Sen en liten rolig sak...enligt vågen har jag gått upp 2 kilo...en enastående händelse i sig men jag hade även problem med att få på mig mina favoritjeans imorse :-( Jag tror allt har satt sig kring höfterna. Lite raska promenader och situps borde dock få bukt med det. Jag vill gärna gå upp i vikt, men helst inte så mycket att jag inte kan ha mina kläder. Muskelmassa skulle nog inte sitta fel.

Nu ska jag iväg på affärn och handla lite...blir bara lite för vi är fattiga. Men det är ju löning på torsdag och fredag så vi är inte på väg till fattigstugan än ;-P

Soligt och fint iaf. Tror jag ska ta med mig kameran och ta lite fina höstbilder, jag såg många fina höstträd igår.



Kommentarer
Sofie

Du är väl inte gravid??



Hehe ;)

2008-09-22 @ 20:44:53
Monita

Haha! Nej det kan jag med säkerhet säga att jag inte är. Men det hade ju varit trevligt om det hade varit så.

2008-09-23 @ 08:11:54
Sofie

Synd ;)

är du helt säker????

2008-09-23 @ 21:44:08
Monita

Ja det är jag.

2008-09-24 @ 10:34:55
Malin

Haha jaa om du ändå vore gravid Monita ;) Gör ert bästa nu så ska ni få se på en stolt faster ;D

2008-09-25 @ 19:36:34 | http://malinkallstrom.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback