Hungrig!

Efter en tripp till Coop Forum för en veckohandling har jag nu kommit hem och till min förvåning märkte jag att min mage skrek efter mat...så nu sitter jag här med en enorm mugg citronte med citronhonung och en enorm skål med fjällfil och drottningsylt. Sambon slutar sent idag så middagen blir inte förrän om två timmar.

Helgen hos mamma gick bra. Vi plockade svamp både lördag och söndag och hittade mängder båda dagarna. Så jag fick med mig en massa torkad Karl-Johan svamp och sandsopp, frusen blandsvamp, trattkantareller och vanliga kantareller. Innan vi skulle åka hem stannade jag till lite hos svärföräldrarna. Ni ska bara veta vilken söt kattunge jag hittade hos dom! Jag vill ha den!!! Men sambon säger nej. Jag sa att det skulle bli en perfekt födelsedagspresent så vi får väl se vad som händer.

Jag gick en tur i svampskogen idag med. Hittade inte så mycket, bara botten av korgen...men jag ska använda den svampen till att göra svampomelett till middag idag.

Ikväll blir det Pirates-film...vi tänkte köra hela trilogin nu tre kvällar framöver. Skepp ohoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback