Skakande!

Igår kväll vid halv tio satt jag och tittade på tv. Helt plötsligt hördes ett dovt muller följt av vibrationer så starka att glasen klirrade i vitrinskåpet. Funderade på om det kunde ha varit ett jordskalv men tänkte inte mer på det. Läste i VK idag att det faktiskt var ett jordskalv på 2,46 på richterskalan med epicentrum en km från Bjurfors. Coolt tycker jag!

Gråtrist väder idag, det regnar till och med vilket är lite synd för jag hade tänkt ta cykeln till affärn, men nu får jag vänta och se om det slutar. Måste kompletteringshandla lite nu till helgen eftersom sambon fyller 27 imorgon.



Kommentarer
Syrran

Hehe så ni har jordskalv där upp ni :) häftigt!



Gratta Krister i förskott från oss :)

2008-10-17 @ 15:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback