Gäääääsp!

Vet inte varför men jag har känt mig såååå trött på sistone. Sängen känns så skön på morgonen att man inte vill kliva upp. Men tillslut driver hungern en till kylskåpet, man skulle ha en betjänt som kommer med frukost på sängen när man ber om det ;-). Nä nu börjar jag bli alldeles för lat!

Idag kommer brorsan med rumskompis på middag. Ska göra hemmagjord pizza! Mycket arbete men såååå gott. Dammsugning står på schemat och jag måste försöka hinna med att sticka lite på svärmors lovikkavantar. Hon har väntat länge på dom nu.

Hade tänkt ge mig ut med kameran nån dag...inte idag, men kanske imorgon beroende på vädret.



Kommentarer
Krister

Jag kan vara din betjänt! Men frågan är om du desamma för mig!

2008-10-28 @ 12:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback