Stackars liten...

Kastreringen av Mimmi gick bra iaf. Hon var vinglig och apatisk hela kvällen men nu är hon ganska pigg. Hon ligger just nu i mitt knä och sover. Jag tror det är lite synd om henne.

Idag ska jag tvätta. Har kommit på att jag inte längre kan tvätta varannan vecka för det blir så himla mycket tvätt, så nu har jag gjort onsdag till min tvättdag...det håller väl tills jag får ett jobb iaf.

På tal om jobb så ringde jag till Mias Grill här i stan imorse för dom har ett deltidsjobb som lokalvårdare ute. I annonsen står det mån-fre 6-8 och lör-sön 8-10. Men när jag ringde så kom det fram att det är endast en vecka per månad. Så man jobbar 7 dagar och är ledig 3 veckor. Vet inte om det är värt det...ska fundera på det.



Kommentarer
Krister

Hej! Det är värt att jobba när det är lite då och då. Om du får något vikarie jobb är det bara att säga att du exempelvis komma senast 10.30 och frammåt. Puss

2008-11-12 @ 13:08:48
Sofie

Håller för en gångs skull med Krister ;)

Ta jobbet.. tänk på arbetslivserfarenheten som du får ut av det. Viss det kanske inte är så mkt du jobbar, men som din käre sambo sa: om du får nått viktigare jobb......

2008-11-13 @ 00:20:40
Sofie

Glömde säga: Stackars dig Mimmi! Jag lider med dig :(

2008-11-13 @ 00:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback