God morgon!

Väckarn ringde klockan 8 som vanligt men min kropp ville helt enkelt inte kliva upp för jag somnade om typ sekunden efter jag stängt av den. Jag vaknade 10 av att äldsta katten hoppade upp på min kudde och "mjoade". Hon tyckte tydligen att jag hade sovit tillräckligt.

Älsklingen slutar tidigt idag så vi ska kolla på en ny vardagsservis och även köpa lite gotta...det är ju helg! :-D

Såg att veckans FredagsFärg är vit och rosa så jag ska se vad jag kan fixa till för trevlig liten bild innan kvällen...har lite idéer redan nu faktiskt.

Nu ska jag äta frukost. Medan jag gör det så kan ni ju lyssna lite på den här låten som jag hörde på MTV igårkväll. The Killers "Human"...jag bara älskar sångarens röst...den är unik, man hör direkt att det är han som sjunger även fast jag först inte trodde att det var dom eftersom soundet är ganska annorlunda mot deras förra album.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback