Tillbaka!

image20
Härlig valborgshelg det har varit. Mysig hemmakväll med majbrasa hos mamma. Moster Bettan och hennes man Bengt var där, så även min mormor, brorsan och lillasyster yster och självklart mamma och Vesa. Oikaris (grannen) kom även upp och höll oss sällskap, var kul att träffa dom, vi har ju inte setts på år och dag. Efter brasan bastade jag och mamma och satt och svalkade av oss på altanen...grymt skönt!

På fredan gick jag och brorsan över till mormor och fikade och pratade. På lördagen hälsade jag på hos svärföräldrarna, hjälpte dom med lite räfsning och fick fika som tack. Dom har en ursöt 8 dagar gammal kattunge som Krister döpte till Adolf p.g.a. den svarta fläcken den har under nosen, ska kolla igenom Kristers bilder och se om jag hittar nån bild på den.

image21
Mamma har två busiga kattungar som snart är stora nog att lämna hemmet. Jag blir sååå sugen på en men det är nog bäst att jag håller mig i skinnet. Vi får inte plats med fler katter!



Kommentarer
Sofie

Ååååå vad söta kattungarna var!!!! Speciellt den ljusa.. synd att jag inte hinner få se dem.. men men vi får ju snart hem Svarten. skall skicka kort på honom till dig senare.

2008-05-06 @ 10:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback