Regn och hagel...

...när jag gick min reklamrunda idag. Men annars rätt skönt ute. Gud vad mycket fina rabatter det finns nu med tulpaner, skilla, penséer och gullvivor m.m. Det är så vackert!

Mamma åkte hem idag men som tur är kommer hon upp igen om två veckor för att hjälpa oss flytta. Mamma och Vesa är sååå underbara, dom ställer alltid upp för oss när vi behöver det. Även brorsan ska hjälpa till så jag får väl inkludera honom i lovsången också ;-)

Imorgon är det jobb igen...skulle helst vilja vara ledig lite längre men det får jag inte :-(

Nu sitter jag bara och väntar på att älsklingen ska komma hem...han är och spelar brännboll och frisbygolf. Jag är hungrig så jag kanske ska ta och ringa till honom och be honom skynda sig lite...



Kommentarer
Syrran

Men Monita!
Ska du inte blogga snart? Jag ska försöka hinna blogga ikväll. Vi åker ju iväg imorrn för att hämta Svarten. Sen komemr vi inte hem igen förrän på måndag, så då bloggar jag nästa gång.

Kram

2008-05-23 @ 09:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback