Mamma här!

Igårkväll kom mamma...äntligen! Förstår egentligen inte varför jag varit så förväntansfull, jag träffade ju henne för två veckor sedan. Det beror nog på att jag trivs så bra med henne och tycker om henne så mycket. Det är värt mycket att veta att hon älskar mig precis som jag är - dåliga sidor och allt. Hon är en av mina stöttepelare i livet och betyder oerhört mycket för mig.

Hon och Krister drack vin igår och åt ost...jag åt godis istället...jag gillar ju inte ost så mycket. Det är kul att dom har något tillsammans dom med, dom äter oftast ost och dricker vin och öl tillsammans. Ikväll när mamma kommer hem från skolan ska vi äta skagenröra med bakpotatis. Mamma och Krister ska dricka lite vitt vin till. Vi ska nog se på en film också. Igår såg vi på tredje Indiana Jones-filmen...gud vad snygg Harrison Ford är!

Ikväll blir det endera "I hennes skor" med Cameron Diaz eller "Brokeback mountain". Jag hoppas på den senare men mamma vill ju ha lyckliga slut och jag vet inte om det är det i den...men den förstnämnda är ju en komedi så den slutar säkert lyckligt.

Efter middagen ska vi iaf gå på långpromenad, jag hoppas att Krister inte bangar ur...han brukar ju bli så trött efter maten ;-)

Ha en underbar helg allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback