Väntar

Jag vill att klockan ska bli fem snart, då ska vi nämligen titta på lägenheten. Men jag återkommer ikväll om hur det gick.

image8Lurre, våran näst äldsta katt, sprang omkring i hallen med den här studsbollen i munnen och kvittrade...nej jag skojar inte...han kvittrade...lät ungefär som en fågel :-P Hursomhelst så ville han att jag skulle busa med honom för han la sig så här fint och bara väntade på mig. Så jag knäppte kort och sen rullade jag bollen i hallen och han stack efter den som en pil, sen sitter han bara där och väntar på att jag ska rulla iväg den igen. Jag måste lära honom att han ska hämta tillbaka bollen också...men det kanske är att begära för mycket :-)

Middagen igår gick bra. Maten var god och sällskapet likaså :-D Jag lägger ut recepten senare idag.

Nu ska jag äta frukost...varm O'Boy och mackor, kanske ett glas apelsinjuice också.



Kommentarer
Sofie

Hur gick det idag? Tyckte ni om lägenheten?
kram

2008-03-13 @ 20:39:09 | http://web.comhem.se/~u76742643/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback