Trött...

Känner mig extremt trött idag...vet inte riktigt varför, jag har ju trots allt sovit bra i natt. Men men, det går väl över.

Nu har vi fått bekräftat att lägenheten är vår så jag sa upp vår nuvarande nyss. Första juni är inflyttningsdatum...längtar såååå mycket! Det enda jobbiga är flyttstädningen, vi ska se till att börja i tid så inte allt behöver göras på en gång. Har frågat mamma om hon hennes man kan hjälpa oss att flytta och hon sa...självklart kan vi det! Ska be brorsan om hjälp också...det är väl bara rätt att han ska göra det, vi ska ju kanske ta hand om hans katt i sommar om han åker hem till Bollsta och jobbar. Tjänster och gentjänster...

Det går så trögt med pluggandet, har ingen motivation alls. Någon som har något att motivera mig med?

Känner mig lite gnällig idag...någon som märkt det? Nä...

image13Dom här jeansen vill jag ha! Såååå snygga! Titta närmare på dom hos Ellos.

Förresten! Imorgon förvandlar jag hemsidan till en hyllning till våren. Har ju haft höst och vinter så nu är det dags att byta igen. Vårdagjämningen imorgon därav bytet. Sen till Sommarsolståndet blir det sommarskrud för sidan.

Jag längtar verkligen efter våren nu. I söndags var det fint vårväder men sen dess har vi bara haft mulet och snö. Jag vill plocka tussilago och se små ljusgröna "musöron" på träden. Men det dröjer väl typ en och en halv månad till dess så jag får lugna ner mig och tänka på annat istället. Känns lite sjukt att för oss här i norr betyder inte Vårdagjämningen vår utan här är det fortfarande bister vinter. Avundas alla som bor söderut som kan börja påta i trädgården den här tiden på året. Här är det fortfarande tjäle och några dm snö i vägen. Sverige är verkligen ett avlångt land.

Nåja, nu ska jag sluta klaga så jag inte tråkar ut er fullständigt. Ha en bra dag allesammans och njut av vårvädret om ni har möjlighet...njut lite extra så jag kan få lite också ;-P



Kommentarer
Syrran

Hehe du vill ha musöron på träden du.. det har vi redan.. fast nu täcks alla träd av ett lager med snö. Men du ska bara se vilket väder vi har! Sol och varmt. Du får göra det vanliga. Kram

2008-03-19 @ 13:21:50 | http://web.comhem.se/~u76742643/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback