Regn...huuuuuhhh

Idag har jag cyklat i spöregn till Coop. Ni kan ju få gissa hur cykelvägarna ser ut...ja precis...blankis och slask om vartannat, det är ett under att jag tog mig helskinnad fram och tillbaka. Blöt blev jag också...spöregn och ingen regnjacka...måste nog ta och skaffa mig en sån. Men nu är jag i alla fall hemma och sitter och dricker en mugg varm choklad...mmmmm...

Igår delade jag ut reklam som vanligt. Då spöregnade det inte utan istället snöade det. Riktig blötsnö...det var inte direkt lätt att dra en vagn på 100+ kg genom ½ dm blötsnö...men jag tog mig ju runt och hem tillslut i alla fall.

Annars är allt bra...bara besviken på vädret. Tycker synd om Krister som måste cykla till och från jobbet. Är väl en mil sammanlagt ungefär tror jag. Men maten kommer ju i alla fall att stå på bordet när han kommer hem. Vi ska äta Kotlett Aha idag, receptet finns här. Ska försöka komma ihåg att ta en bild så jag kan lägga in den i receptet också.

image6image7Fick jättefina bilder av min syster häromdagen. Tänkte att jag skulle visa två av dom.

Här är Hendrik med sina nya glasögon...visst blev han söt! Han passar faktiskt i glasögon vilket är bra.

Ilia...ja vad ska man säga om henne...söt som vanligt. Hon skulle kunna charma vem som helst med det där leendet ;-)

Jag har även lärt mig något nytt idag. Kollade runt lite på min gästbok och insåg att jag faktiskt kan besvara inläggen! Tanken hade inte ens slagit mig tidigare...jag kan vara trög ibland...så nu ska jag börja besvara de gästboksinlägg jag får så att ni inte känner att jag ignorerar er :-)

Ha det bra! Och till er som inte behöver stå ut med regn och slask...njut av vädret!







Kommentarer
Henke och Ilia

Nu är vi nöjda! Och mamma med ;)

2008-03-10 @ 20:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback