Ny look!

Våren är här! Ja åtminstone på webben ;-P Det är fortfarande vinter ute. Vårdagjämning idag, dag och natt lika långa och ny look på min hemsida. Vad tycker ni om min hyllning till våren? Jag vill passa på att tacka min syster för den fina bakgrundsbilden. Lite värdelöst vetande är att bara några dagar efter att hon tog bilden täcktes allt av 3 dm snö! Stackars små blommor säger jag. Jobbigt när vintern kommer tillbaka så där.

Har haft problem med internet idag...eller har fortfarande. Vi har IP-telefoni och internet vägrar fungera idag när telefondosan är inkopplad. Kopplar jag bort den funkar internet men inte när den är inkopplad...knepigt, får väl vänta och se ifall det ordnar sig.

Min bror kommer hem från Tyskland idag. Fick ett vykort igår från honom på tyska(!), jag förstod inget med Krister kunde tyda ut lite av det iaf. Brorsan får översätta det åt oss när han kommer hem.

Igår gjorde jag två sillinläggningar som vi ska ha till påsk. En citronsill och en apelsinsill. Recept kommer senare. Kristers brorsa och hans flickvän kommer hit på söndag men påskmiddagen är ju på lördag så dom missar den :-P Förhoppningsvis kan min bror komma hit iaf så vi blir fler än bara Krister och jag.

Syrran är du nöjd nu när jag har fixat till hemsidan? Du var ju så otålig :-D



Kommentarer
Sofie

Hehe japp nu är jag nöjd :D vänta du bara tills du ser vad jag har skrivit på våran blogg. du kommer att bli knäpp tror jag :P

2008-03-20 @ 14:08:27 | http://web.comhem.se/~u76742643/
Hon med kvasten

Vilken vacker bild. Det är så det börjar spritta i kroppen efter vinter dvalan. Påskkramar från oss.

2008-03-21 @ 11:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback