Solsting typ

Tre timmars reklamutdelning idag i stekande sol...trots medtaget vatten var jag lite vimmelkantig när jag kom hem. Men nästa helg är jag ledig för då är jag nere hos syrran :-D YAY! Jag åker ner till mamma på onsdagkväll och sedan åker hon, jag och lillasysteryster vidare ner mot Vänersborg på tordag morgon. Det ska bli så kul a5tt träffa dom igen, speciellt mina syskonbarn, jag har ju inte träffat dom sen i februari...dom har säkert växt jättemycket.

Imorgon kväll kommer sambon hem...längtar såååå mycket! Min käre broder kommer och snyltar middag också...han är väl för lat att göra det själv...men det är bra så jag får sällskap :-D

Nu ska jag koka lite makaroner och steka falukorv...påhittig middag eller hur?



Kommentarer
Sofie

Nu har jag försökt ringa till dig typ 20 ggr och du svarar inte.. undviker du mig???? ;-)

2008-07-28 @ 10:39:37
Monita

Japp! Nej jag bara skojar...du ringer väl vid fel tider, jag är hemma ikväll iaf.

2008-07-28 @ 12:41:55
Sofie

Hehe det är bra det, nu ska vi åka och bada.. skönt!

jag hör av mig ikväll (få se om telefonguden är med mig och ser till att du svarar i telefonen) :-D

2008-07-28 @ 12:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback