Solbränd och i sockerkoma

Jag tål verkligen inte solen. Förr var det bättre, endera har jag blivit känsligare med åren eller så har solen blivit starkare...det sista mest troligt med tunnare ozonlager och allt. Hur som helst så bränner det rejält på min r6ygg, det blir inge mer sol för mig förrän på måndag.

Pommac och en påse lösgodis = sockerkoma...varför äter man alltid för mycket?

Har hittat en jättebra låt...surprise! "Lost in space" med Avantasia...jag kan inte få nog av rockballader.

Åt en liter jordgubbar efter middan...har dessutom 5 vaniljmunkar i kylen, ska nog sätta tänderna i en sån för att spä på mitt sockerkoma senare. Ganska bra att vara ensam hemma egentligen...man behöver inte dela med sig av godsakerna :-D

Nåja, ska kanske in på stan imorgon och träffa en kompis...förhoppningsvis blir det mjukglass!



Kommentarer
Sofie

Du är inte den enda som har bränt ryggen... var och badade b¨de igår och i förrgår och har bränt mig rejält på ryggen! Det värsta är nog att jag har fullt med vita fläckar i min solbränna pga att jag hade sand på ryggen som jag inte visste om.. ser ju självklart jättefint ut ;-)

2008-07-25 @ 23:03:29
Monita

Haha...min är iaf jämn :-D

2008-07-25 @ 23:40:19
sofie

Hmrf.. lyllo dig. Vi ska till stranden idag och sola lite mera.. vi har runt 30 grader i skuggan, skönt! Jag vet inte om vi vill att ni ska komma ner.. då blir det väl regn.. precis som förra gången då ni var ner :-D

2008-07-26 @ 12:38:07
Monita

Vi har bara 22 grader i skuggan och jag håller på att dö redan nu så jag vet inte om jag vill komma ner om det är så varmt hos er :-P

2008-07-26 @ 17:00:39
sofie

självklart ska du komma ner. om vädret håller i sig så ska va vara i nordkroken hela dagarna och bada :-D

2008-07-26 @ 20:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback