Sol...

Ja lite sol har det ju blivit iaf...men inte så mycket värme. Jag låg och solade på Nydalabadet idag och höll på att frysa ihjäl...huh vad kallt det var! Det är någorlunda varmt i luften men det blåser svinkallt. Hoppas på varmare väder i fortsättningen.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Skulle egentligen baka men orkar inte, får göra det imorgon istället.

Imorgon ja...veckohandling och förhoppningsvis soligt väder så jag kan ta en tur till stranden. På onsdag har vi bjudit hit två kompisar på middag. Tänkte bjuda på en thailändsk måltid så håll tummarna för att det blir gott. Jag lägger ut recepten senare om det smakade bra.

Nästa tisdag åker sambon ner till Storfors för att hälsa på sin bror så jag blir ensam i en vecka. Hoppas det blir bra väder så jag inte behöver sitta inne hela tiden. Sen efter det så åker jag och mamma ner till Vänersborg för att hälsa på min syster, blir väl kring 31 juli tror jag...längtar!

Så nu vet ni vad som händer här ett tag framöver. Har ni några planerade semesterresor kvar? Eller ni kanske redan har varit på semester?

Jag har iaf lagt till lite rekommenderad läsning under "Recensioner" så skynda er och kolla om där finns något intressant...mer kommer jag lovar.

Kram!



Kommentarer
svärmor

Nu har det gått en vecka sen vi var o tokhandlade. Känns det bra på balkongen nu när ni har suttit in möblerna. Visa gärna bilder snart. Hälsa.

2008-07-14 @ 22:13:01
Sofie

Hrmf.. så när skulle jag få reda på att du kommer ner då??? Nää skämta bara, vi vet mycket väl när du, Mum och Dutt kommer (om nu Dutt följer med). Längtar!!!

2008-07-14 @ 23:05:56
Malin

Hmm jo men jag kmr nog upp då jag känner att jag riktigt ha kommit över de som hände i mars..

2008-07-15 @ 22:49:25
Malin

glömde skriva

..som dessutom inte verka göras nånting åt..

2008-07-15 @ 22:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback