Semester!

Eller egentligen arbetslöshet...men sak samma, jag ska ta det lugnt i juli iaf. Ska till arbetsförmedlingen idag och fixa ny handlingsplan, sen efter det ska jag shoppa på sommarrean. Krister kommer in till stan efter jobbet så vi ska titta på lite grejer tillsammans också. Funderar på att åka på ÖB och köpa en cafégrupp till balkongen, det skulle vara finfint att ha någonstans att sitta.

Jag har inte lagt upp några bilder från midsommar än...jag vet...men batterierna är döda i kameran så dom måste laddas först. Lovar på heder och samvete att jag ska fixa detta imorgon.

På fredag kommer svärmor hit...jag antar att det blir minst en tur till Myrorna? Det är bra för jag ska ändå dit med lite grejer som vi ska skänka.

Nu ska jag äta frukost och kolla upp när arbetsförmedlingen öppnar idag. Men först vill jag bara tipsa om två bra låtar. Vincent med Miss Blue, inse att han är Roger Pontares son(!) jag kan inte direkt se likheten men den finns nog där, men jag gillar iaf gunget i den här låten. Den andra låten är Amarula tree med Amanda Jenssen, otroligt häftig låt! Hon har cool röst.

Ha en bra dag allihopa!



Kommentarer
Krister

Bubuh jag har inte semester än. =(

2008-07-01 @ 08:50:53
Sofie

Inte jag heller.. jag började jobba igår :(

2008-07-01 @ 10:24:52
svärmor

Vad jag längtar. Snart är det min tur att ta det lungt. Vi ses på fredag.

2008-07-01 @ 17:27:53
Krister

Hej sötnos ville bara säga att rusta har lite olika varianter på cafémöbler. Puss

2008-07-02 @ 10:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback