Regn...

Jag var in till stan idag igen och blev regnad på på vägen hem :-( Jag kommer säkert bli sjuk för igår när Krister och jag cyklade hem från stan regnade det också...jag blev genomblöt och kall och kände mig allmänt eländig...tyck synd om mig snälla :-)

Jag var in en sväng på Coop Forum på vägen hem och köpte jordgubbar, gul och grön kiwi och physalis. Tänkte göra en fruktsallad av detta till efterrätt ikväll. Ni ska bara veta vad jordgubbar och kiwi passar bra ihop, det ser snyggt ut och smakar mums.

Just nu håller jag på att tvätta, senare idag ska jag dammsuga och om det slutar regna ska jag tvätta åtminstone ett fönster. Semester...my ass! Man jobbar ju mer när man är hemma än vad man gör på jobbet.

Hade tänkt lägga in midsommarbilderna nu men kan inte hitta kameran...jag har väl förlagt den...ska genast ge mig ut och leta, den ligger nog någonstans under all bråte. Nåja, det borde ju bli bilder innan dagen är slut iaf...hoppas jag.

Jag återkommer senare idag.



Kommentarer
svärmor

Regn det vill jag inte ha när jag kommer. Se till att det är toppenväder tills på fredag o några dar framåt.

2008-07-02 @ 16:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback