Ösregn :-(

Det verkligen vräker ner ute idag. Det är i och för sig bra för svampen att det kommer regn men lite trist är det. Igår hade vi riktigt varmt och soligt, tyvärr så var jag ju tvungen att dela ut reklam så jag kunde inte åka till stranden, men jag fick ju njuta av solen ändå.

Imorgon bitti åker Krister ner till sin bror i Storfors. En vecka ensam hemma! Känns både kul och tråkigt. Det brukar vara roligt de första dagarna men sen kommer ensamheten krypande. Men det är ju skönt iaf att man fortfarande efter snart nio år saknar varandra när man inte är tillsammans.

Det blir nog lite städning idag, Krister ska dammsuga så jag tänkte ta och torka golven. Perfekt att göra sånt när det är dåligt väder :-)



Kommentarer
Malin

Till Kicken: Ja men så känner jag,inget som kan göras åt.. Håller fast vid mitt ord åxå.

Hare bra.

2008-07-22 @ 21:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback