Egobilder...

Min lillasyster introducerade mig till ett nytt uttryck häromdagen...egobilder...dvs bilder man tagit på sig själv, helst ska dom också vara redigerade så att man ser snyggare ut.

Som ett exempel kan jag ta min msn-bild, den var egentligen ett helt misslyckat kort med alldeles för mycket blixt, men efter lite redigering blev den ju riktigt cool.

Min lillasyster och jag är tydligen lika flitiga på att ta egobilder för vi har ungefär lika många...typ 120 st sparade. Jag kan inte rå för det men jag gillar att ta kort på mig själv...självklart bara headshots...kalla mig egenkär men jag tycker jag ser riktigt bra ut och det kan ju aldrig vara dåligt eller hur? :-D

Just nu sitter jag och njuter av den kyliga kvällsluften som kommer in från balkongen...skönt efter dagens hetta, jag har nästan dött av värmen idag, jag är inte skapad för dessa temperaturer, ge mig en normal svensk sommar med 20 grader närsomhelst...så länge det inte blåser kallt är det den ideala temperaturen.

Ni bara måste lyssna på den här låten...sååååå bra :-D (åtminstone tycker jag det).

Godnatt allihopa!



Kommentarer
Krister

Snygg bild....Men det blir du ju alltid på bild. Puss saknar dig!!! Imorgon kommer jag hem.

2008-07-27 @ 10:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback