Balkongen

Ja nu börjar jag vara redo att visa upp den nya lägenheten. Jag tänkte ta det lite i taget så blir det inte så mycket på en gång så här kommer bilder på balkongen. Jag tycker själv att vi har fixat det rätt bra där ute :-D Stort tack till svärmor som finansierat mycket av det!


Håll med om att det är snyggt :-D Det är hur härligt som helst att sitta och äta frukost där ute. Sen har vi ju sol hela eftermiddan så just nu är det lite väl varmt men sen när det blir lite svalare ute kommer det att vara perfekt!

Nu ska jag dammsuga så det är snyggt här när älsklingen kommer hem.



Kommentarer
Johanna

Ser riktigt mysigt ut! Perfekt när det är så fint väder som det är nu :)

2008-07-28 @ 13:04:29 | http://johannahockersten.blogg.se/
svärmor

oj vad blommorna har växt. Du har ju gröna fingrar, vad du än säger. Det blev ju fint det där. Hälsa.

2008-07-29 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback