Sjuk! :-(

Jag har haft en riktigt jäklig natt. Jag har vaknat hur många gånger som helst och det är inte direkt lätt att somna om när halsen gör ont och det svider i näsan som är alldeles täppt. Jag gav upp strax efter 6 och klev upp. Nu sitter jag och pimplar te med massor av honung och väntar på att affären öppnar så jag kan köpa halstabletter. Om jag nu vågar mig ut det vill säga...mitt ena öga är alldeles svullet och rinner i tid och otid för tydligen är mina bihålor igensvällda. :-(

För att göra allting bättre...not!...krossade någon den yttre glasrutan i vårt köksfönster igårkväll. Jag har gjort en felanmälan till kvartersvärden så han dyker väl upp någongång också. Jag har ingen aning vad dom har kastat på fönstret för hålet är enormt!

Det känns inte som om detta kommer att bli någon bra dag. :-(

*Uppdatering: Tydligen har dom kastat ett ljus på rutan för sambon hittade ett nedanför fönstret. Allvarligt...har dom inget bättre för sig än att kasta ljus på helt oskyldiga människors fönster! Ligister!!! Grrrrrrrrr...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback