Tidigt!

Nu är mattläggaren här...han kom vid 7:30...hiskeligt tidigt om ni frågar mig, men det var ju väntat. Jag hoppas allt går fort iaf.

Jag funderar på att åka in på universitetsbiblioteket idag och låna lite böcker. Ska skriva en resttenta på fredag, jag lyckades ju inte få godkänt på första tentan på företagsekonomikursen i våras, sen de två andra tentatillfällena missade jag eftersom jag hade praktik då. Men men, får väl hoppas att jag klarar den nu...annars får jag väl vänta tills kursen går igen.

Regnigt och tråkigt ute idag igen...ok det regnar faktiskt inte, men det ser ut som om det skulle kunna börja när som helst. Det blir nog buss till UB idag tror jag. Igår cyklade jag till Coop Forum i regnet...inte det roligaste direkt. Men det är ju iaf varmt ute...det här är jättebra för svampen!



Kommentarer
Sofie

Hehe så du klev upp ca 7 idag då eller? Men syrran.. det är väl ingen fara att kliva upp den tiden, det fick du ju göra när du var här oxå :)

På tal om svamp så var jag och Henke ut i söndags och plockade massor av kantareller och soppar :D

2008-08-19 @ 08:42:03
Monita

Nja...jag hade precis klivit upp när han kom så det var bara lite innan halv åtta. Krister och jag var ute i lördags och plockade svamp. Vi hittade lite av varje...soppar, riskor, taggsvamp, fårticka och en rimskivling. Det blev en rågad stor stekpanna iaf :-D

2008-08-19 @ 10:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback