Nyyyya gooolv tjalalalalaa...

Vi ska få nya golv i köket och sovrummet på tisdag...äntligen! Jag längtar sååå!!!

Jag håller på att fundera på en bra inredning för sovrummet. Har köpt tyg till nya gardiner när jag var i Vänersborg. Jag skulle vilja ha lite nya tavlor...är sugen på lite erotisk konst, inget osmakligt men sensuellt. Har bland annat hittat dom här: 1, 2, mest som inspiration...ska ta en sväng runt stan någon dag och se om det finns något här som inte kostar skjortan...annars blir det nätet. Nytt överkast skulle också behövas och en sänggavel, samt hade jag tänkt mig en gardinstång uppsatt på väggen där man kan hänga överkastet på natten och lite kläder. Egentligen skulle jag vilja måla alla möbler där inne vita så allt matchar, men vi får se om det blir något med det. Sen när jag är klar med sovrummet får jag väl bara gå vidare till ett annat rum.

Idag blir det iaf jobbsökning...önska mig lycka till!



Kommentarer
svärmor

Va kul. Det blir fint till hösten hos er då. Tavlorna var väldigt snygg. Med vita möbler kan man ha vilken färg på textilierna som helst. Det blir bra det du beskriver om sovrummet. Hälsa till kisserna o krister.

2008-08-16 @ 19:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback