Nya recensioner

Nu har jag lagt in två nya recensioner under fliken "Recensioner".

Det regnar ute...surprise! Det är bra för svampen men lite tråkigt. Jag hade tänkt åka på plantagen och se om jag hittar nån svampkorg, men i det här regnet går ju inte det, så jag får skjuta upp det på morgondagen.

Min svägerska kom förbi på en blixtvisit igårkväll. Kul...men hade varit ännu bättre om hon hade stannat ett tag. Det blev iaf lite prat och ätande innan hon for vidare. En bra sak med att hon kom var att jag tog mig i kragen och dammsög hela lägenheten...jag har tänkt göra det i flera dagar nu men hittar alltid på någon ursäkt för att inte göra det...men nu är det gjort iaf :-D

Nu ska jag äta lunch, köpte en räkmacka igår...en sån där stor baguette, men jag orkade bara med halva så nu har jag en trevlig lunch till idag också.

Ha en bra dag allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback