Yay!

Praktikplats fixad på Ersbodabiblioteket! Bara det formella kvar. Ska in till stan på Ams imorgon för att fixa papper, sen ska jag till chefen på stadsbibblan för att skriva på papper sen är det bara lite mer formella saker som hon ska fixa (andra chefer som ska skriva på) sen är det klart. Förhoppningsvis kan jag börja redan den här veckan! Glad glad glad...märks det?...näää!

Fick iaf reda på att jag inte klarade tentan på företagsekonomin så jag måste göra om den nästnästa helg...känns lite jobbigt men det ska nog gå bra...det kan ju inte gå lika dåligt som förra gången iaf. Den andra tentan är inte rättad än men jag hoppas att jag klarade den...håll tummarna! Den nya kursen har jag inte ens tittat på än så jag ligger redan efter, men än finns det tid.

Nej nu ska jag spela Sims 2 för jag måste ju belöna mig själv för att jag vågade ringa...det är viktigt att belöna sig själv efter man har gjort saker man tycker är jobbigt.

Kram till er alla!



Kommentarer
Krister

Grattis älskling, gud vad glad jag är för dig. Puss puss

2008-04-08 @ 15:45:43
Svärmor

GRATTIS, GRATTIS från oss alla.

2008-04-08 @ 16:25:29
Sofie

GRATTIS!!!!!!! Jag är så stolt över dig för att du vågade ringa!

På tal om företagsekonomi... Nicklas har läst den kursen och han fick godkänt i den. Så nu har du nått att bräcka :D

2008-04-08 @ 18:00:19
Monita

Tackar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback