Praktik

Jag ska börja min praktik på måndag och den kommer att pågå fram till den sista juni om jag inte lyckas få ett jobb innan dess. Jag har höga förväntningar inför starten så jag hoppas att jag kommer att få lära mig mycket och att detta kan leda till att jag lyckas få ett jobb sen. Nu ska jag bara njuta av ledigheten innan allvaret börjar, har ju några lugna dagar kvar.

Idag ska jag göra paprikagryta till middag. Är såååå sugen på det så det ska bli otroligt gott att äta sen. Sen håller jag fortfarande på med min systers födelsedagspresent. Ska försöka göra den klar den här veckan för det har ju gått en tid sen hon fyllde år. Sen ska jag bara skicka den till henne...hoppas hon blir glad. Lägger ut en bild sen när jag är färdig. (Haha...märkte att det blev mycket "sen" i det här stycket, men jag orkar inte omformulera så det får duga ändå.)

Vintern har kommit tillbaka. Det är vitt på backen och det har börjat bildas drivor eftersom det blåser ganska mycket. Temperaturen ligger kring -1, -2 så det är ju inte slaskigt iaf vilket är skönt. Men jag hoppas att det inte blir slaskigt till helgen. Jag blir så blöt om fötterna då när jag delar ut reklam.

Jag har lagt ut ännu lite fler recept. Det är väl lika bra att hålla igång när man väl har börjat ;-)



Kommentarer
svärmor

Hm,tro vad jag får när jag kommer upp? Det är svårt att välja mellan alla godsaker. Får ta mej en funderare om det. Roligt att du har fått en praktikplats, så nära också. Hälsa med dig.

2008-04-09 @ 21:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback