Lat

Jag har inte gjort något vettigt idag, bara stickat, läst och spelat och ändå är jag trött. Man blir faktiskt mer trött av att inte göra någonting än vad man blir av att faktiskt ha något vettigt att göra. Beror nog på att man blir lite uttråkad och man misstar det för trötthet.

Imorgon blir det lite städning, också hoppas jag på bra väder så att jag och sambon kan gå ut och gå lite...helst en ganska lång runda. Krister funderade på att börja med källaren men jag vet inte om jag vill. Jag ska ju dammsuga och torka golven imorgon så jag tycker det räcker för min del. Men han får ju städa hur mycket han vill i källarn ändå.

Just nu väntar jag på att Krister ska komma hem. Han är på nåt någonstans och kommer nog inte hem förrän senare, men jag saknar honom, har inte sett han sen imorse och då var jag knappt vaken :-( Nåja, jag ska väl fortsätta läsa, jag läser "The great hunt" av Robert Jordan, vilket är bok två i serien "The wheel of time" ...sååå spännande, man kan knappt lägga ifrån sig boken.

Ha en riktigt trevlig helg allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback